keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Hiljaista on

Eipä tässä kummoisia ole tapahtunut. Treenitauko jatkuu edelleen ja sen kyllä huomaa koirasta. Muutenkin iso loppulukukauden väsymys meinaa viedä ihan kaikki mehut ja lenkillekin lähteminen on tuskan takana. Talvi tuli vihdoin ja samantien kunnolla, joten nyt sitten on ollut jo monta päivää 20 astetta pakkasta ja vähän päällekin. Onnellinen oon lumesta ja kauniista maisemasta, mutta pientä sopeutumisvaikeutta meinaa olla tuon kylmän kanssa. Hajottaa jo sekin, että Nissaniin pääsee sisälle vain apukuskin ovesta...

Ladut varmaan vedetään ihan näinä päivinä noille pururadoille, joten pitää sitten miettiä missä lenkkeillään. Minä ainakin siirryn sitten tienvarsiin, koska en pysty tällä hämäränäöllä menemään yksin pimeään metsään. Ville taas näkee ihan hyvin lenkkeillä hankien keskellä metsässäkin, kaupungin valot heijastaa riittävästi. Minä olen ihan turvallani poluilla, kun jotenkin hämärässä en näe enää pinnanmuotoja ja kulku menee kompuroinniksi. Huomenna kuitenkin itsenäisyyspäivä ja perjantaikin on mulla vapaata eli se tietää tervetulleita lenkkejä valoisassa useampana päivänä!

Eilen Roki kävi taas pulahtelemassa uimalassa. Vähän sillä oli into päällä, kun perille päästiin. Ei meinannut millään kestää odottamista, kun Naava ui ensin. Sitten tajusinkin, että Roki huutaa häkissä mun takia ja laitoin sen toiseen huoneeseen, jossa hiljeni. Mun komentaminen ei myöskään vaikuttanut mitään, mutta näköyhteyden katkeaminen tosiaan auttoi. Altaan rampille se syöksähti vauhdilla, Anskulla onneksi on hyvä hallinta Rokiin. Veteen menossa ei mitään epäröintiä, Roki on sitä mieltä, että viis treeniohjelmasta, täällä uidaan, tyhmää vaan että laita tulee niin nopeasti vastaan. Viiden kierroksen erissä Roki ui yhteensä 15 kiekkaa ja päälle vähän lelun noutoa vedestä. Ja vielä ois jaksanut. Yksi kerta uintia olisi ennen joulua jäljellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti