tiistai 13. syyskuuta 2011

Jäljellä

Päivitystahti on himpan hidastunut, kun mitään ihmeellistä ei koiran ja perheen elämään kuulu. Agility on edelleen tauolla, osittain Rokin ontumisen ja osittain koutsin kipeilyn vuoksi. Jälkeä ollaan tehty ja hihnalenkkiä.

Jälkikurssia ei taida enää olla kuin pari kertaa käymättä. Kieltämättä loppukoejälki kuulostaa ihan mahdottomalta, siinä vaiheessa jäljelle ei laiteta namia ollenkaan ja merkkejä jäljellä ei myöskään ole. Keppejä pitäisi se kuusi poimia. Olen vähentänyt nameja jäljeltä nyt aika paljon ja edelleenkin se jälki löytyy, tosi hienosti menee kulmat ja muutenkin työskentely on pääsääntöisesti rauhallista ja tarkkaa. Mutta kepit eivät nouse ollenkaan. Teen säännöllisesti pelkkiä "keppijälkiä" Rokin kanssa niin, ettei jäljellä ole mitään muuta palkkaa kuin kepit. Silloin Roki tuo kepit mulle ja palkkaan leikillä. Mutta mikäli jäljellä on nameja, kepit ignorataan täysin.

Olen nyt löytänyt yleensä meidän kepit jäljeltä, kun olen jättänyt kepin alle palkkaa enemmän ja Roki siis on pysähtynyt kepeille syömään nameja.

Nuo keppijäljet olen tehnyt niin, että Roki on edelleen nähnyt jäljen teon. Pitäisi varmaan nyt kokeilla kertaalleen niin, että tekisin jonkin helpon aika suoran jäljen, jossa olisi pelkästään keppejä ja loppupalkka. Antaisin jäljen vanheta normaalisti ja ennen jäljelle lähtöä vielä leikittäisin Rokia kepeillä. Täytynee testata..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti