sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Noloja tunnustuksia

Kaipa se täytyy nyt kerran lähteä tällaiseen kiertomeininkiin mukaan. Eli kiitokset Heidille tästä tunnustuksesta! :)

Tunnustuksen saaneen pitää;
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustusta kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Jaan tunnustuksen eteenpäin Ellulle, Anskulle, Liisalle, Riikalle, Ammalle, Annalle ja Nooralle. Jatkakaa jos huvittaa!

1. Roki on meidän ensimmäinen oma koira. Olenkin pitänyt itseäni enemmän kissaihmisenä, koska lapsuudessani meillä oli kissa. Vanhemmillani on nyt koira, mutta se on otettu muuttamiseni jälkeen.
2. Inhoan yli kaiken sotkua ja epäjärjestystä - ja siivoamista, joten minua inhottaa siis jatkuvasti. ;)
3. Minulla on musta vyö eräässä kamppailulajissa.
4. Tykkään laulaa karaokea.
5. Jään todella helposti koukkuun kaikennäköisiin peleihin, mitä yksinkertaisempi, sen helpommin. Sudokut, pasianssit, miinaharava jne. Voin pelata tunteja putkeen. Melko ahdistavaa.
6. Olen käynyt armeijan.
7. Olen työssä, joka on minulle jonkin sortin kutsumusammatti. Pidän työstäni todella paljon, mutta stressaan siitä myös ehkä liikaa ja olen usein ihan poikki työpäivän päälle.
8. Tällä hetkellä ei ole stressiä, olen SYYSLOMALLA!!!

1 kommentti:

  1. Kiitos tunnustuksesta Anne! Tunnustelin juuri viime viikolla, joten liitän sinut siihen samaan postaukseen :) Onkin ollut mielessä, että pitäisi vaihdella kuulumisia pitkästä aikaa, mutta sattuneesta syystä elämme taas aika hektistä aikaa. Jos liikutte täällä päin, olette aina tervetulleita! PS. Rokista on kasvanut iso koira!!

    VastaaPoista